Despre solutii de creare si SEO pentru site-uri si magazine virtuale – Analiza retrospectiva

Crestere trafic web-Newton_iteration
Despre solutii de creare si SEO pentru site-uri si magazine virtuale – Analiza retrospectiva
5 (100%) 3 votes

Despre creare site-uri web si promovare, optimizare SEO – Prima pagina in rezultatele cautarilor este acum mai aproape!

» Un nou dar vechi concept de optimizare si design web si pentru 2019, dar si pentru ultimii 10 ani, este analizat ceva mai pe larg in articolul de fata si aduce o radiografiere mai concisa a clasicei si traditionalei deja sintagme „optimizare SEO” atat de dezbatuta, astfel ca prin acest concept sunt rezumate cateva caracteristici principale, precum:

  • Dezvoltarea de continut intern prin articole valoroase si utile vizitatorilor, articole din diverse domenii, adaugate pe site, pe blog sau petru pagini de social-media
  • Oferirea de informatii foarte bune, updatate periodic, astfel incat sa atraga link-uri de la webmasteri si bloggeri din aceeasi zona sau acelasi domeniu de activitate
  • Promovarea afacerii in alte site-uri, cu vechime si continut calitativ ridicat, cu factori (metrici) foarte buni, precum: PageRank mare, TrustRank si mozRank sau Page si Domain Authority ridicate
  • Realizarea si publicarea de articole, editoriale, advertoriale, comunicate de presa in limba romana sau in engleza
  • Analiza SEO onpage avansata, optimizare pagini de produse sau servicii, landing-page-uri, de la etichete meta, pana la imagini, structura site, link-uri interne, titluri si subtitluri, formatare text, implementare Rich Snippets – stelute, breadcrumbs, extra informatii specifice domeniului, GoogleTM Authorship, etc. – care cresc rata de click din motoarele de cautare, deci un trafic mai ridicat
  • Rapoarte de trafic avansate, monitorizare permanenta pozitionare expresii targetate urmarite si evolutia concurentei
  • Monitorizare comportament utilizatori in site, urmarire flow, depistare probleme si imbunatatirea ratei de conversie
  • Efectul Hollow se manifesta prin pozitionarea in motoare a mult mai multor expresii principale, secundare si de tip long tail, care aduc o rata mai ridicata a conversiilor

Realizare si publicare de articole si advertoriale in site-uri cu autoritate si de continut

» O agentie SEO (sau un freelancer ) va va pune la dispozitie o oferta probabil destul de bogata de servicii de crestere de trafic organic / natural prin idei SEO, anunturi platite (SEM) din motoarele de cautare precum si SMO si SMM (optimizare si promovare prin anunturi in retelele de socializare – Social Media Optimization si Social Media Marketing) pentru site-uri care prezinta afaceri in mediul online sau magazine virtuale, precum si servicii de web design:

  • Realizare si creare site-uri web de prezentare, realizare pagini web in concordanta cu cerintele utilizatorilor dar si motoarelor de cautare, precum si site-uri cu prezentare dinamica Flash;
  • Realizare si creare magazine online si imbunatatire parametri pentru magazine virtuale OnPage si OffPage;
  • Servicii de promovare si optimizare SEO offpage in internet, servicii eficientizare parametri online – pentru o navigare facila in site si pentru indexarea si pozitionarea buna in motoarele de cautare, avand ca tinta finala aducerea site-ului pe prima pagina in rezultatele cautarilor, principala sursa de trafic fiind GoogleTM ce furnizeaza peste 85% din vizitatori, precum si marketing online si in social media [SMM / SMO], eficientizare parametri Onpage si OffPage;
  • Prima Pagina in cautari poate insemna succesul afacerii Dvs. !
  • Servicii de mentenanta si redesign site-uri web, intretinere si update pagini, mentenanta – mentinerea pozitionarii unui site in cautari;
  • Creare identitate corporativa: logo design, sigle, sloganuri – serviciu oferit complementar serviciilor de webdesign si promovare site;
  • Personalizare grafica: bannere web statice, Flash sau GIF-uri animate, butoane web – elemente de design incluse in serviciile de baza.

Marketing eficient pentru un site web sau magazin online: metoda avantajoasa o investitie excelenta pe termen lung!


Newton iteration

Creare site-uri web optimizate:

Conceptul de web design si principalele motive ce stau la baza dezvoltarii si creerii unui site web:

    • Prin realizarea unei pagini web va puteti face cunoscute firma, produsele, serviciile catre milioane de persoane, clienti potentiali din toata tara – sau – de ce nu – din toata lumea;
    • Cu ajutorul unei echipe de profesionisti cu experienta in mediul virtual ne putem imbunatati prin mediul online imaginea obtinuta in mediul offline (daca exista) sau pur si simplu putem deveni un brand, un nume, o imagine, creind-o in asa fel incat sa fie cat mai cunoscuta;
    • Profesionistii vor avea ca si competente fotografierea (produselor – daca e un catalog ecommerce), procesarea imaginilor si a materialelor video cu diverse editoare specializate, copywriting-ul si crearea de continut fresh. original si unic – onpage si offpage, specialisti in marketing si in optimizare si promovare ( pentru a atrage trafic cat mai ridicat pentru pagina si a monitoriza peranent ce se intampla cu site-ul sau cu competitia – analize,cifre, idei de imbunatatire), programarea web si designul – pentru a customiza aspectul paginii si functiile necesare;
    • Mediul online este o piata uriasa cu potential nelimitat, ce se traduce prin marketing mai bun la preturi minime, astfel incat printr-o optimizare onpage corespunzatoare afacerea se poate ridica si trece de pragul profitabilitatii, devenind din ce in ce mai rentabila, cu investitii relativ scazute;

Creare si optimizare magazin online – de ce e avantajoasa aceasta optiune?

Un magazin online optimizat SEO e deschis non-stop si nu necesita prezenta Dvs. online permanent.

  • In cazul unui magazin online – costurile de realizare si hosting ale unei pagini web sunt mai mici decat in cazul unui magazin real;
  • Veti incepe sa vindeti instantaneu, intrucat sunt foarte comode cumparaturile online;
  • Putini comercianti nu au si un site de prezentare produse, un catalog virtual sau un magazin / punct de eccomerce, astfel ca nu mai e doar un moft pentru a fi in trend, ci o necesitate;
  • Exista platforme diverse, adaptate diverselor tipuri de produse, cu teme specifice, o parte dinttre ele fiind oferite gratuit sau avand variante care nu costa (putem aminti Magento, Prestashop, osCommerce, WordPress cu plugin de ecommerce, Joomla cu Virtuemart si multe alte platforme dedicate ecommerce-ului);
  • Platformele respective sunt usor de administrat si customizat (in cea mai mare parte), oferind suficiente facilitati unui start-up;
  • Un alt aspect foarte important: numarul cumparatorilor si sumele pe care le cheltuie cresc anual pana la ordinul milioanelor (utilizatori, dar si Euro/Lei/USD);
  • Prin serviciul de optimizare magazine online oferit de agentie / freelancer (bazat pe continut valoros, creare articole originale si unice in jurul brandului, categoriilor si produselor) creste numarul de vizitatori, dar si de clienti, crescand in cautari pe expresiile targetate.

Continut usor de parcurs, navigare usoara, structura clara

Eficientizarea si optimizarea SEO unei pagini (OnPage si OffPage) inseamna armonizarea continutului si designului pentru navigarea usoara in site, dar si crestere in rankingurile / pozitionarile motoarelor de cautare pentru gasirea facila de catre potentialii clienti, in procesul de indexare si promovare a site-urilor create.

  • Prin crearea unui website cu design corespunzator din punct de vedere functionalitate, uzabilitate si accesibilitate, vizitatorii vor fi ghidati foarte usor, oferindu-le informatiile prin cateva click-uri;
  • Printr-un webdesign pertinent se obtine o impresie placuta asupra site-ului web realizat, ce duce in final la pozitionarea superioara in rezultate;
  • Promovarea online – ca si factor OffPage – impreuna cu eficientizarea parametrilor On Page – duc la pozitionarea in primele pagini si la marirea traficului targetat de calitate;
  • Prima pagina in rezultatele cautarilor – este targetul principal al unei optimizari de site web si obiectiv major in efortul de a aduce trafic targetat si de calitate pe pagina noastra, asta deoarece din cei aproximativ 90% din „internauti” care cauta, putin peste jumatate trec pe pagina a doua si chiar si mai putini ajung la a treia pagina in rezultatele cautarii in GoogleTM – in rest aproape ca nu mai conteaza clasarea…;

Optimizare site pentru desktop, laptop, tableta, smartphone / mobil)

Este important ca site-ul sau magazinul online al Dvs. sa aiba un design fie responsive, fie adaptive, fie sa aiba o versiune dedicata de mobil.

  • Dupa ultimele update-uri GoogleTM legate de versiunile pentru mobile este vitala existenta unui site optimizat pentru mobil;
  • Este necesar sa testam si variantele afisate in cross-browsing pentru variantele de desktop sau pentru laptopuri, precum si pentru smartphone-uri sau telefoane mobile obisnuite si tablete pentru ca site-ul sa fie compatibil cu divresele versiuni de browsere, cel putin cu cele mai importante, precum Chrome, Firefox, Opera, Safari etc.;
  • Chiar daca sursa de trafc principala o reprezinta acum dispozitivele mobile, nu trebui sa neglijam nici clasicele laptopuri sau desktopuri, unele lucruri pot functiona mai bine aici sau pot arata mai bine, unde spatiul disonibil este mult mai bogat, in versiunile mobile suntem destul de limitati;
  • Un aspect pe care motorul GoogleTM incepe sa il ia in considerare il reprezinta AMP – Accelerated Mobile Pages, acestea fiind o ultima updatare in materie de optimizare pentru mobil;
  • Atat varianta pentru dispozitive de tip desktop (laptopuri, PC-uri) cat si cea pentru dispozitivele de tip mobil (tablete, smartphone-uri) trebuie sa includa si rich snippets sau mai recentele rich cards, ce necesita o implementare mai mult sau mai putin elaborata in functie de tipul de platforma utilizat, obtianand sansa de a ceste astfel acel CTR (Rata de Click) in cautari;
  • Avand un site functional pe diverse dispozitive si in diverse browsere avem acoperit un aspect principal ce vizeaza optimizarea site-ului nostru pe termen lung!

»Puteti realiza aici o analiza preliminara a site-ului Dvs. pentru a afla ce poate fi imbunatatit si despre modurile in care puteti creste si ajunge in prima pagina in cautari!

Despre servicii web de creare site-uri web si optimizare [SEO]

Serviciile web oferite sunt, de regula:

Citeste si:  Un tool SEO te va ajuta sa faci primul pas in implementarea unei strategii SEO

» Creare pagini web cu HTML, CSS, JavaScript, PHP [ creare site-uri web ]

» Webdesign si prezentari dinamice cu Flash, XML [ prezentari Flash ]

» Magazine online si ecommerce – cu MySQL, PHP [ creare magazine online ]

» Optimizare site-uri web si magazine virtuale (SEO), Portofoliu [ optimizare SEO ]

» Crearea de logo-uri, identitati vizuale si sloganuri [ Logo design ]

» Crearea de bannere web statice si dinamice (Flash) [ bannere web ]

» Crearea de butoane si alte elemente grafice [ butoane web ]

» Servicii de redesign, mentenanta si update site [ mentenanta si update ]

» Ultimele proiecte de Web Design si realizare site-uri web [ ultimele proiecte webdesign ]

 

Creare site-uri web si pagini web de prezentare cu: (X)HTML, CSS, JavaScript, PHP

» Crearea site-urilor web de prezentare si a paginilor web clasice (traditionale) se bazeaza pe limbajul HTML, in care se pot integra functii si scripturi PHP, Java, Flash, HTML Dynamic, VisualBasic, altele.

» Sunt printre cele mai utilizate datorita unui design fluid si o navigare usoara in pagini, neavand un arbore foarte complex.

» Utilizarea CSS-ului permite obtinerea unei pagini optime si un control superior asupra stilurilor, culorilor si continutului paginii, dar si imbunatattirea efectelor vizuale .

» Prin introducerea de functii JavaScript si Flash vom obtine efecte grafice deosebite, animatii, bannere statice si dinamice interesante.

» Prin scripturile PHP obtinem dinamizarea paginilor, mai multa eficienta in site, un control mai bun pentru intreg site-ul, formulare de contact, multe altele.

» Utilizand fisiere externe ce contin codurile pentru fisiere de tip CSS si JavaScript vom obtine micsorarea dimensiunii paginii web (in octeti), ceea ce duce la o incarcare rapida in browser si la o pozitionare mai buna in rezultate (intrucat viteza de incarcare a site-ului este factor de ranking).

Creare site-uri web de prezentare (prezentare dinamica)

» Sunt pagini web dinamice ce se bazeaza pe obtinerea de efecte vizuale si animatii cu programul Flash cu etichete XML.

» Se pot incarca in browser suficient de usor cu anumite conditii (de exemplu sa nu aiba o cantitate extrem de mare de informatii pe aceeasi pagina – ci dispersate proportional, imaginile sa treaca printr-un filtru de optimizare pentru a evita supraincarcarea, serverul sa suporte un trafic ridicat, etc.).

» Este important aspectul legat de timpul de incarcare, intrucat este demonstrat statistic faptul ca un vizitator obisnuit cu incarcarea aproape instantaneu a unei pagini nu poate avea rabdare 20-30 secunde pentru incarcarea site-ului, parasind locatia.

» Tehnologia Flash permite realizarea unor pagini cu o grafica deosebita, cu intro si prezentari ce raman cu usurinta in memoria vizitatorului.

Creare magazine online si solutii ecommerce

»Magazinele online sunt realizate pe platforme puternice si fiabile dedicate, ingloband limbaje si sintaxe de la HTML, CSS, Flash, pana la PHP si baze de date MySQL.

» Cu acest tip de magazin online sunteti instantaneu „pe piata”, produsele fiind puse in vanzare imediat.

» Un astfel de magazin este foarte simplu de administrat si nu necesita cunostinte de programare pentru update-uri (de exemplu la produse, categorii de produse – noi sau scoase din catalog, modificari de informatii, imagini, etc.).

»Magazinele online astfel realizate au un design placut, facil de navigat pentru vizitator, cu layout si rubrici clar definite si li se pot integra diverse module precum cel pentru efectuarea de plati online, pentru cosul de produse, pentru contul utilizatorului, pentru newslettere, etc.

 

Solutii de optimizare pentru site-uri web

Solutiile de promovare in mediul virtual sunt din ce in ce mai restranse, punandu-se accent acum pe calitate si pe dezvoltare de continut unic si valoros, informational, astfel incat sa avem un profil extern nefortat, iar daca oferim informatie utila periodica, backlinkurile naturale nu vor intrazia sa apara. Acesta este noul SEO!

La acestea se adauga si zona de social-media, incarcarea mai rapida a paginilor si realizarea unor versiuni specifice gadgeturilor prin care sunt accesate site-urile (responsive, adaptive sau subdomeniu m. dedicat), astfel incat site-urile – magazine sau pagini de prezentare sau blouri sau uforumuri – sa fie vizibile de pe PC-ul desktop clasic, de pe laptop, smartphone, tableta sau orice alt dispozitiv cu care se poate vizualiza o astfel de pagina.

Optimizare site-uri web – Servicii optimizare Bucuresti – Servicii SEO Bucuresti Romania

» Garantii SEO oferite:

  • Se poate garanta utilizarea unor reguli si practici corecte d.p.d.v. SEO;
  • Se poate garanta crestrea pozitionarii site-ului pentru cuvintele/expresiile cheie selectate impreuna cu beneficiarul;
  • Tehnicile de optimizare utilizate de agentie/freelancer trebuie sa asigure o crestere constanta in cautari si de lunga durata – pentru acest lucru este nevoie de timp, intrucat cresterea va fi lenta [se evita cresterile bruste ce pot fi catalogate suspicioase, prin asta site-urile noi putand fi penalizate cu neaparitia in cautari pe perioade foarte lungi] ;
  • Nu se poate garanta prima pozitie sau prima pagina in x saptamani/luni, nimeni [dintre cei care fac acest lucru] nu detine controlul total asupra algoritmilor mereu in schimbare si asupra evolutiei site-ului;
  • Se poate garanta ca prim obiectiv o pozitie in primele trei pagini (intr-un interval de timp ce difera de la caz la caz) si cresterea numarului devizitatori targetati, adica persoane interesate care chiar cauta acel produs/serviciu, spre deosebire de cei care nu stiu cum au ajuns si ce cauta pe site, marind Bounce Rate-ul care afecteaza pozitionarea;
  • Se pot stabili de comun acord cuvintele/expresiile cheie si pozitionarea acestora in cautari, avand obiective ca de exemplu: Obiectiv 1 – Pagina 3 in cautari; Obiectiv 2 – Pagina 2 in cautari; Obiectiv 3 – Pagina 1; Obiectiv 4 – Pagina 1 – Pozitia 1-5; Obiectiv 5 – Pagina 1 – Pozitia 1-3, urmand ca – spre exemplu – efectuarea finala a platii sa se realizeze odata cu indeplinirea fiecarui obiectiv stabilit contractual;
  • Un obiectiv ulterior este legat de mentinerea site-ului in top, intrucat atata timp cat exista concurenta care lucreaza intens pe partea de SEO, sunt sanse mari ca site-ul sa fie depasit la un moment dat;
  • Se poate garanta imbunatatirea performantelor site-ului si cresterea in SERPs printr-o analiza SEO avansata si optimizari conform bunelor practici OnPage si OffPage;
  • Nu se poate garanta un trafic de x sute/mii vizitatori – chiar daca site-ul are o pozitie buna in rezultate;
  • Este necesara si garantarea in folosirea tuturor abilitatilor si priceperii dobandite pentru obtinerea unei performante satisfacatoare pe tot parcursul derularii contractului;
  • Trebuie garantata protejarea confidentialitatii informatiilor afacerii clientului sau date de acces la site-ul web, precum si actionarea in favoarea clientului pe toata perioada de promovare/optimizare/mentenanta;
  • Trebuie garantata neincalcarea intentionata a unor termeni si conditii ale motoarelor de cautare sau a legilor in vigoare.

» Informatii legate de procesul de optimizare:

  • Procesul de optimizare a unui site web este unul foarte dificil si trebuie realizat cu atentie, intrucat poate avea efecte chiar contrare celor scontate;
  • Optimizarea necesita foarte multa munca, rabdare, atentie si se realizeaza prin mai multi pasi.
  • Pentru a obtine un trafic organic crescator si targetat, este necesara – de regula – o perioada de aproximativ 4-5 luni, pentru ca site-ul sa apara in cautari pe pagini din ce in ce mai aproape de prima pozitie.

» Principalii pasi urmariti in optimizarea unui site:

  • stabilirea numelui paginii, nume ce are directa legatura cu obiectul Dumneavoastra de activitate sau cu ceea ce se va regasi in continutul paginii web;
  • stabilirea obiectivelor urmarite prin existenta acelei pagini web (poate fi un site de prezentare, o pagina de web ce are ca scop stabilirea noi contacte sau noi furnizori, se face cunoscuta o marca, marketing – popularizarea unui produs sau serviciu, este prezentat un catalog, magazin online)
  • analiza si alcatuirea listei de cuvinte cheie – keywords – inclusiv cea a concurentei directe si transpunerea acestora in metataguri;
  • realizarea unei descrieri pertinente, scurte si concise;
  • optimizarea continutului site-ului web pentru indexarea paginii;
  • optimizarea codului sursa / scriptului – care trebuie sa fie clar si concis, corectitudinea acestuia fiind validata prin verificarea innstrumentelor disponibile pe site-ul consortiului W3C;
  • optimizarea imaginilor – aducerea acestora la dimensiuni optime atat din punct de vedere vizual, cat si raportat la volumul de spatiu ocupat pentru a evita incarcarea greoaie a paginii web;
  • realizarea unei harti a site-ului web – sitemap si trimiterea acesteia;
  • popularizarea site-ului web si cresterea numarului de vizitatori prin promovare online, bloguri si site-uri de socializare.
  • Mai multe despre optimizare site web in articole despre web design si optimizare din cadrul blogului.
  • Realizati acum o analiza SEO pentru site-ul Dvs. pentru a afla cum puteti ajunge in primele pagini si cum puteti creste numarul de vizitatori targetati.

Despre servicii de mentenanta, redesign, update pagini web

»» Termenul de redesign inseamna refacerea (totala sau partiala) unei pagini web existenta .

»» Aceasta este optiunea cea mai la indemana daca nu mai sunteti multumit de aspectul paginii, de forma sau continutul acestuia, pentru a aduce informatiile la zi sau adaugarea de imagini concludente.

»» Serviciul de mentenanta & update se refera la intretinerea unei pagini web, de aducerea la zi a informatiilor si datelor existente, a verifica functionalitatea elementelor, a link-urilor, verificarea perioadei de uptime (ce tine de hosting/server), optimizarea continua pentru imbunatatirea navigatiei in site si a traficului pe site, tinerea continua sub observatie pentru buna functionare.

»» Serviciul de mentenanta SEO face referire la mentinerea site-ului existent intr-o pozitie buna in motoarele de cautare [SERPs] anterior castigata – pentru cuvinte si expresii cheie bine definite, prin tehnici de optimizare OnPage si Offpage (promovare online, link building, social media marketing).

Web design, optimizare SEO, promovare online & servicii web

Solutii de promovare in mediul online –  Servicii si Portofoliu Web si SEO

» Optimizare [SEO] si promovare online
» Cresterea vitezei de incarcare pe mobil, laptop sau tableta
» Optimizare pentru mobil, laptop sau tableta
» Creare site-uri web de prezentare
» Realizare magazine online si solutii ecommerce
» Realizare directoare web optimizate
» Implementare bloguri SEO friendly
» Realizare audit SEO avansat onpage si offpage
» Recomandari de imbunatatire SEO pnpage si offpage
» Servicii de optimizare la preturi competitive
» Listari in directoare de business locale
» Dezvoltare de continut onpage – descrieri sau articole de blog
Optimizare site-uri web pentru a fi usor de gasit

Despre oferta de optimizare si promovare online

Acest serviciu se adreseaza de regula site-urilor deja realizate si are ca scop cresterea calitatii site-ului si a numarului de vizitatori targetati, dar si aducerea in primele pagini in rezultate.

Analiza si implementarea SEO vor cuprinde:

  • Optimizarea On Page
  • Optimizarea Off Page

» Optimizarea On Page este direct legata de:

  1. Analiza cuvintelor cheie pentru care se optimizeaza, potentialul acestora, stabilirea listei cu potential;
  2. Studiul concurentei pentru cuvintele cheie stabilite si pozitia in rezultate;
  3. Optimizarea paginii proprii pentru densitatea de cuvinte cheie si utilizarea corecta a tag-urilor de formatare text;
  4. Stabilirea unui titlu corect al paginii si al tag-urilor meta: description sikeywords;
  5. Analiza url-urilor si a link-urilor interne si externe;
  6. Validarea W3C pentru codul HTML, XHTML, CSS;
  7. Verificarea fisierelor robots.txt si a sitemap-ului;
  8. Analiza titlurilor, cuvintelor cheie si descrierilor pentru fiecare pagina interna;
  9. Verificarea Duplicate Content si redirectionarile pentru evitarea penalizarilor;
  10. Alte elemente necesare optimizarii paginii: optimizarea imaginilor, utilizarea unui favicon, utilizare Flash, cadre / tabele, timp de incarcare, densitatea textului fata de cea a codului, analiza trafic Analytics, tipul de caractere utilizate, meta-tag-uri geografice, utilizarea microformatelor, declararea limbii, folosirea scripturilor Java, utilizare CSS, s.a. .

» Optimizarea Off Page face referire la:

  1. numarul de pagini indexate;
  2. numarul de back-link-uri (link-uri de la alte site-uri);
  3. prezenta in retelele de socializare;
  4. prezenta in directoarele web importante;
  5. link-uri de la site-uri relevante (wiki, .edu, .gov);
  6. utilizarea unui blog sau a unui feed rss;
  7. analiza datelor de gazduire a site-ului web.

» Fiecare site este special si necesita o abordare speciala si de aceea trebuie sa solicitati o analiza SEO si o oferta personalizata site-ului Dumneavoastra pentru implementarea solutiilor propuse spre a-i imbunatati calitatea si cresterea !

Citeste si:  Duplicate content si Redirect 301

Succesul Dumneavoastra este si succesul agentiei!

 

Personalizarea site-ului beneficiarului (clientului)

Datorita unei varietati foarte mari a posibilitatilor tehnologiilor de dezvoltare web, fiecare pagina va avea un specific aparte, fiind personalizata conform obiectivelor sale, dar pot fi elemente care nu se regasesc in reperele de mai sus de aceea agentia va va sta la dispozitie cu orice fel de intrebari si solicitari prin care sa dati coordonate cat mai precise despre ceea ce doriti.

 

O colaborare pe termen lung reciproc avantajoasa – Contractul de web design si optimizare [SEO]

Satisfactia Dumneavoastra (ca si beneficiar) este foarte importanta pentru ei, si – pentru a se asigura ca se intampla acest lucru, stiind ca timpul Dumneavoastra inseamna bani, va vor pune la dispozitie la solicitarea Dumneavoastra contractul de web design si/sau optimizare pentru a-l studia si cu care – foarte probabil – veti fi de acord (intrucat este sau trebuie sa fie un contract avantajos pentru ambele parti), avand ca baza legala urmatoarele:

Pentru o fluidizare a procesului si pentru demararea cat mai rapida a primilor pasi prin care Dumneavoastra veti fi online, dupa ce l-ati studiat si v-ati asigurat ca totul este in regula, contractul il puteti semna si expedia pe adresa oficiala de email in format electronic.

 

» Afacerea Dvs. merita mai mult prin optimizare si promovare eficienta !

Prima pagina in rezultate va poate aduce mult mai multi vizitatori si atrage noi parteneri sau clienti targetati !

» Ideea pe care o aveti merita o sansa – ea poate fi pusa in aplicare cu ajutorul unui site web – fie un site de prezentare, fie un magazin online! Solicitati agentiei sau agentiilor sau/si freelancer-ilor o oferta personalizata si eficienta bazata pe continut onpage si offpage, pe creare de continut si articole pentru site, blog si marketing!

» Solutii de optimizare OnPage si OffPage eficiente, bazate pe continut unic si original, din site-uri de continut si cu autoritate, vechime si alti parametri superiori care asigura pozitionari bune si de durata in cautari

 

Frequently Asqued Questions [F.A.Q.]

Mai jos gasiti raspunsuri la cele mai intalnite intrebari – va rugam sa aruncati o privire si va stam la dispozitie cu eventuale noi intrebari !

» Asigurati servicii de inregistrare domenii si/sau gazduire a paginii web?

Asiguram doar servicii de webdesign, programare web, SEO si activitati conexe; va oferim consultanta cu privire la necesarul de spatiu pe disc si de trafic, dar si la programele si facilitatile ce trebuie sa le contina gazduirea si va putem recomanda un contract avantajos de inregistrare nume si gazduire site.

» De unde stiu ce domeniu ar trebui sa iau ?

Numele site-ului pe care doriti sa-l achizitionati poate sa nu fie disponibil (puteti verificaaici). Se prefera un nume scurt, usor de retinut, numele marcii sau afacerii Dumneavoastra – daca aveti una, sau o denumire din combinatia a 2 sau 3 cuvinte, care sa aiba un inteles clar si – mai ales – legatura cu obiectul de activitate al paginii web.

Cuvintele pot fi separate prin „-„, intrucat sunt interpretate ca spatii intre cuvinte.

In ceea ce priveste domeniul, se prefera „.ro” pentru publicul tinta romanesc si „.com” in cazul in care afacerea are legaturi in afara tarii. Daca nu sunt disponibile aceste domenii, mai puteti incerca domenii ca „.eu”, „.biz”, „.net”, „.org”, „.info”.

» Cat dureaza realizarea unui site web ?

Timpul de realizare a unui site este determinat, ca si pretul, de complexitatea proiectului.

Din experienta ultimilor ani, durata de realizare a unui site poate varia de la 5 zile pentru un site de prezentare pana la 18 zile pentru un magazin online.

Firma prestatoare de servicii se va obliga printr-un contract sa respecte termenul de realizare a site-ului, stabilit de comun acord.

» Ce materiale trebuie sa pregatesc pentru a fi puse la dispozitie ?

Pentru realizarea site-ului este bine sa aveti pregatite informatiile despre produsele si/sau serviciile oferite, date si un mic istoric despre firma Dvs., precum si orice alte materiale pe care doriti sa le postati in cadrul viitorului site: imagini, bannere, logo-uri, grafice, pliante, autorizatii, certificari, atestate, diplome, alte lucruri pe care doriti sa le faceti cunoscute.

Continutul site-ului este extrem de important, intrucat prezenta oricarui element din site-ul Dvs. trebuie sa aiba un scop, sa transmita incredere vizitatorului / potentialului client.

Sunt acceptate materiale in format clasic sau electronic, stocate pe suport media (CD,DVD,etc.) sau expediate prin e-mail.

» Cum pot modifica elementele din cadrul site-ului?

Pentru a modifica paginile site-ului Dvs. sau pentru a actualiza informatiile din cadrul lor este suficient sa expediati un e-mail cu toate noile detalii, acestea aparand intr-un timp extrem de scurt online (se presupune ca ati optat initial pentru un contract de mentenanta si update, caz in care toate costurile modificarilor sunt incluse si acoperite de abonament).

» Ce inseamna mentenanta si suport pentru un site ?

Mentenanta unui site presupune actualizarea si verificarea functionalitatii site-ului precum si corectarea eventualelor erori sesizate. Firma de servicii web va poate oferi contractual servicii de administrare, mentenanta si update sub forma de abonament lunar.

Site-ul web trebuie sa tina pasul cu activitatea firmei Dvs., reflectand activitatea saptamanal / lunar /trimestrial / etc.

De aceea el trebuie intretinut, realizandu-se modificari periodice, atat in privinta informatiilor (preturi, produse si servicii noi, evenimente, locatii noi, date de contact etc.) cat si in privinta structurii (noi sectiuni de produse, noi servicii si facilitati etc.).

» Ce inseamna re-design ?

Aveti un site web, dar acesta nu mai corespunde imaginii si strategiei de marketing a firmei Dvs., doriti sa imbunatatiti functionalitatea site-ului Dvs. – agentia va va sta la dispozitie cu solutii de imbunatatire a continutului, a layoutului si graficii, precum si de optimizare a site-ului actual dupa atenta studiere a acestuia.

Pentru aceasta e suficient doar sa ne transmiteti adresa web a site-ului.

Re-designul are ca scop imbunatatirea, deci noul site va fi superior calitativ, mai eficient si complet actualizat, avand noi sectiuni sau noi produse si servici adaugate!

» La ce se refera crearea de logo sau sigla ?

Logo-ul sau sigla unei companii reprezinta imaginea in fata partenerilor, clientilor, simplilor vizitatori si potentiali clienti.

Dvs. ne puteti transmite eventuale teme si colorit preferate – sau lasati totul in seama noastra – iar noi vom veni cu minimum trei variante ( inclusiv motto / slogan ), din care veti alege una pe care o vom imbunatati in continuare, pana la forma finala.

» Cine detine dreptul de proprietate asupra proiectului in momentul in care acesta este finalizat ?

In momentul in care plata s-a facut integral, toate drepturile asupra proiectului va apartin Dvs., primind si toate fisierele sursa, codarile, si imaginile utilizate la realizarea proiectului in format electronic pe un suport multimedia ( CD ) si email.

» Cand se semneaza contractul de servicii web ?

Citeste si:  Optimizare magazine online de jucarii pentru copii – reguli de baza pentru 2019

Dupa ce ne-am asigurat ca exista o concordanta intre ceea ce putem realiza si ceea ce va doriti Dumneavoastra raportat la design, asezare in pagina, format, numar de pagini, timp de executie.

» Cand si cum se efectueaza plata serviciilor contractuale de web design?

Remunerarea serviciilor oferite se realizeaza astfel: 50% la semnarea contractului, iar diferenta la finalizarea proiectului, si aceasta se poate realiza fie prin cash – cu ocazia unei intalniri, fie prin transfer bancar / ordin de plata.

» Exista costuri ascunse asociate serviciului de web design ?

Intrucat cadem de la inceput de acord asupra parametrilor site-ului, iar o data ce ambele parti au semnat un contract pentru proiectul de web design, mentenanta sau optimizare si promovare, pretul stabilit va fi cel final.

» De ce nu este foarte recomandata realizarea site-urilor in Flash si nici utilizarea de butoane Flash ?

Cu Flash se pot obtine efecte spectaculoase, dar printre dezavantaje se numara si incarcarea greoaie (si necesita conexiuni foarte bune si resurse suficiente), dar si faptul ca sunt dificil de optimizat si indexat.

Atributul „object” caracteristic codarii Flash e vazuta ca o imagine despre care nu pot obtine prea multe informatii (care sunt vitale).

In procesul de obtinere de informatii intra si link-urile din meniuri, care nu se vad catre ce pagini sunt directionate.

De ce trebuie sa va creati o pagina web?

Conceptul de webdesign si principalele motive ce stau la baza dezvoltarii unui site web :

  •    Va puteti face cunoscute firma, produsele, serviciile catre un numar urias de persoane – milioane de oameni, clienti potentiali din toata tara printr-o simpla pagina web;
  • In plus – avand in vedere costurile mici de realizare – si intr-o limba de circulatie internationala – va puteti adresa si pietelor internationale cu un website ce nu necesita o complexitate ridicata, sutelor de milioane de oameni din intreaga lume;
  • Daca pana acum ati fost adeptul marketingului si comertului traditional, de acum nu mai puteti ignora aceasta uriasa piata online bazata pe webdesign, ce dezvolta posibilitati uimitoare de dezvoltare din punct de vedere comercial, cultural, stiintific, piata web putand fi perfect complementara celei traditionale;
  • Viteza de incarcare a site-ului cu siguranta este un avantaj pe care ne dorim sa-l lavem, utilizand tehnologii actuale adaptate proiectului nostru pentru incarcarea rapida de pe laptop, PC, smartphone sau tableta;
  • Acum exista si posibilitatea de a realiza un site sau un magazin mobile friendly, adaptat pentru o vizita de pe o tableta, un laptop, un PC clasic de birou sau un telefon mobil inteligent, captand astfel trafic de pe orice fel de gadget sau dispozitiv;
  • Se pot economisi sume considerabile cu privire la materiale tiparite, cataloage, fluturasi promotionali (si – in plus – are un aspect ecologic si de conservare a planetei prin nepoluare si prin eliminarea necesitatii suportului hartie si salvarea catorva copaci, despre care stim ca absorb dioxidul de carbon CO2 si degaja oxigen necesar noua – O2 );

 

De ce este foarte avantajoasa crearea unui magazin virtual ?

  • Este foarte comod sa facem cumparaturi online, tranzactiile devenind din ce in ce mai sigure si mai numeroase; in plus, avem la dispozitie posibilitatea efectuarii platilor cu cardul sau prin SMS, dar si clasicul ramburs cu plata la livrare;
  • Un magazin virtual este deschis non-stop si nu necesita prezenta Dvs. online in mod permanent – puteti avea comenzi de oriunde si oricand, chiar si atunci cand sunteti la odihna sau aveti alte activitati;
  • In cazul unui magazin online – costurile de realizare, intretinere si inchiriere a unei pagini web sunt infinit mai mici decat in cazul unui magazin real, eliminandu-se astfel cheltuielile legate de chiria spatiului comercial (care poate fi destul de mare daca ne gandim la necesitatea unui vad comercial ridicat), salarii ale mai multor angajati, depozitare, cheltuieli de promovare clasice;
  • Ca si mijloace logistice, necesarul include un computer (ce nu trebuie sa fie nicidecum extrem de performant) si o conexiune la internet, lucruri obisnuite si chiar necesare in zilele noastre; mai mult, cand magazinul virtual e setat, optimizat si updatat si suficient de bine promovat, tot ceea ce aveti nevoie este doar adresa de email pe care veti primi comenzile (si pentru acest lucru nu este necesar sa fiti la computer, tehnologiile GSM si de comunicatii permitand conectarea la Internet sau la servicii de email prin intermediul telefoanelor mobile);
  • Internetul este unul dintre cele mai valoroase si mai importante instrumente de marketing si publicitate din toata lumea si din istorie, promovarea online fiind una dintre cele mai simple, ieftine si eficiente metode de publicitate si reclama;
  • Intrand in eCommerce veti incepe sa vindeti aproape instantaneu !
  • Un magazin virtual – spre exemplu o platforma PrestaShop sau Magento sau WooCommerce – este relativ simplu de administrat si usor de updatat si nu necesita cunostinte de programare;
  • Beneficiind de toate aceste resurse in materie de e-commerce, nu se pot traduce prin altceva decat prin cresterea numarului de clienti si – implicit – cresterea vanzarilor!

Ce informatii pot obtine despre vizitatori ?

Astazi accesul la Internet este mai facil ca niciodata, fiind la indemana din ce in ce mai multor persoane utilizarea acestuia, dezvoltarea mediului web luand o amploare fara precedent.

  • Unui site web i se poate adauga un contor de trafic, cuantificand astfel cu precizie vizitatorii paginii web;
  • Printr-un chestionar de tip quick-poll pe website-ul Dvs., puteti obtine informatii valoroase de la vizitatori cu privire la posibile imbunatatiri, ce trebuie adaugat sau modificat pentru a asigura o crestere continua a calitatii, aceasta ducand la un trafic de calitate;
  • Prin webdesign si optimizare eficiente se poate obtine o targetare foarte buna pe segmentele de utilizatori vizati, in acest moment tehnologiile permitand atat identificarea locatiei geografice al surferului online, cat si o targetare mult mai complexa ce tine de preferintele vizitatorilor, varsta acestora, informatii despre venituri, buget alocat pentru pe categorii de produse;
  • Atentie la GDPR si la informatiile considerate sensibile si la care nu ar trebui sa aveti acces sau sa obtineti acordul utilizatorilor pentru a le detine si fiind necesara transparenta in modurile de prelucrare, gestionare, gazduire, protejare si utilizare a acestor date.

De ce este necesara optimizarea website-ului ?

  • Optimizarea unei pagini web face referire la optimizarea grafica si a continutului ce trebuie sa fie cat mai bogat informational, dar sa se incarce rapid in browser, sa aiba un un design specific activitatii si un layout ce permite navigarea usoara in site-ul web, dar si utila in procesul de indexare al paginilor web si gasirea usoara de catre utilizatori!
  • Utilizand o pagina cu un webdesign optimizat, va puteti ghida foarte usor vizitatorii, potentialii clienti, colaboratorii, oferindu-le toate informatiile valoroase doar prin cateva click-uri – acestea fiind accesibile 24 ore / zi;
  • Printr-un webdesign riguros, ce respecta standardele privind limbajele de marcare si programare web si printr-un sir complex de algoritmi se obtine o optimizare a site-ului web, ce ajuta la cresterea traficului targetat si pozitionarea cat mai buna in rezultate;

De ce webdesign profesional ?

  • Unui catalog online sau unei pagini web a unei firme li se pot face – printr-un webdesign pertinent – prezentari deosebite, care sa ramana intiparite in memoria vizitatorilor;
  • Cu o abordare profesionala de webdesign si optimizare, adaptata perfect domeniului in care se incadreaza, cu un design placut, ce ofera vizitatorului o cantitate mare de informatii utile usor de gasit, cu investitii minime in crearea paginii web, veti inregistra doar rezultate pozitive cu privire la cresterea notorietatii, a imaginii si a vanzarilor !
  • Daca pagina web are un continut informational util, vizitatorul va revenipentru a vedea o noua colectie sau noi articole scrise referitoare la subiectul de interes, actualizarile si update-urile site-urilor fiind simplu de realizat si cu costuri minime;

Logo, motto, identitate corporativa

  • Un logo sau o sigla reprezinta un simbol al companiei sau afacerii Dumneavoastra in fata clientilor si potentialilor clienti. Adaugand la acestea si un motto sau un slogan care sa defineasca ceea ce sunteti si ceea ce faceti si – mai ales – cu ce va evidentiati in fata unei posibile concurente pe piata – vom obtine o identitate corporativa ce va fi perceputa ca imaginea Dumneavoastra si a business-ului Dumneavoastra.
  • Fiind atat de importanta, necesita o analiza atenta si o selectie de atribute si atuuri, evidentiind acel ceva in plus care lipseste concurentei ( chiar daca exista companii cu profiluri, servicii sau produse asemanatoare, nu pot fi 100% identice, deci aveti cu siguranta ceva unic ).

Astfel, se realizeaza o asociere de simboluri, imagini, culori si fonturi cat mai sugestive, asociere ce reprezinta in final sigla si sloganul definitorii. Acestea sunt folosite pe pagina de web, in pliante, bannere publicitare, carti de vizita, antete oficiale, emailuri, inducand unui potential client o legatura intre grafica si companie.

Lasă un răspuns