OPTIMIZARE SITE AUTO SAU MAGAZIN CU ECHIPAMENTE, ACCESORII SI PIESE AUTO-MOTO

Optimizare si promovare magazin piese auto
OPTIMIZARE SITE AUTO SAU MAGAZIN CU ECHIPAMENTE, ACCESORII SI PIESE AUTO-MOTO
5 (100%) 2 votes

Un site de succes care vinde piese auto sau echipamente si accesorii pentru autoturisme si motociclete este acela care pune la dispozitie clientior sai servicii si produse de o buna calitate.


Acest aspect nu este insa singurul pe care proprietarul unui astfel de site trebuie sa-l aiba in vedere. Pentru a creste profitul, promovarea este esentiala. Ea se poate face – printre altele – prin publicitate platita – ex. campanii de marketing in motoarele de cautare (SEM – PPC) sau in retele de socializare (SMM), prin utilizarea materialelor media de promovare in site-uri partenere pentru programe precum Google Adwords Display, prin campanii de email marketing sau SMS marketing, prin marketing afiliat sau prin optimizarea site-ului (magazinului online al)  tau de echipamente si accesorii auto si moto pentru a creste traficul organic.

Magazinul de piese auto traditional 🙂 :
Notorietatea brandului si increderea pe care o are publicul in respectiva firma joaca un rol cheie in atingerea obiectivelor, iar notorietatea depinde de investitiile pe care esti dispus sa le faci pentru a-ti promova produsul.

CUM OPTIMIZAM UN MAGAZIN AUTO SAU SITE CU ECHIPAMENTE, ACCESORII SI PIESE AUTO-MOTO

Optimizarea unui site de echipamente si accesorii moto inseamna de fapt aplicarea unor tehnici prin care site-ul tau va aparea cat mai sus in motoarele de cautare atunci cand internautii cauta serviciile oferite de tine. In cazul unui site cu echipamente si accesorii pentru motociclete, potentialii clienti vor cauta pe Google expresiile cheie, iar in functie de rezultate, se vor orienta spre un magazin online.

Este, in mod evident, extrem de important ca site-ul sa apara printre primele la cautarile pe Google, deoarece potentialii clienti se vor indrepta spre aceste rezultate, si in general nu vor mai cauta si pe a doua pagina de rezultate, si cu atat mai putin pe a treia.

Pe ce expresii cheie trebuie sa iesim in cautari?

Keyword research piese auto

Optimizarea unui site de echipamente si accesorii auto-moto incepe de la stabilirea expresiilor cheie care pot fi targetate si continua cu imbunatatirea structurii generale a respectivului site si eliminarea erorilor de citire a paginilor. Acesti pasi duc la o prezenta online bine conturata si, mai ales, la urcarea in ierarhia rezultatelor pe motoarele de cautare care va duce in mod automat la cresterea traficului, a numarului de clienti si, bineinteles, a profitului.

Citeste si  Cum sa optimizam un site de contabilitate?

Unul dintre lucrurile de baza pe care trebuie sa le facem este sa selectam cuvintele cheie principale, secundare, tertiare. Aceasta selectie trebuie realizata in functie de relevanta subiectului abordat in pagina respectiva. Spre exemplu, daca vrem sa promovam un produs sau un serviciu, atunci e recomandat sa avem denumirea produsului respectiv in lista de expresii cheie, alaturi de cateva expresii de tip long-tai (expresii mai lungi si mai detaliate).

In zona de piese auto, pot fi utilizate peste 100 000 de combinatii de expresii cheie de „tip piesa auto” + „marca masina” + „model auto” + „an fabricatie„.


 

Trebuie sa fim atenti si sa avem grija sa nu avem aceleasi expresii cheie pentru mai multe pagini sau chiar pentru toate paginile din site-ul nostru. Riscam sa inducem in eroare motoarele de cautare prin indicarea ca tot site-ul este despre un singur lucru, ceea ce nu este adevrat, noi targetand expresii diferite pentru fiecare pagina web, iar continutul este unic si focusat intr-o anumita directie.

Este nevoie de originalitate si relevanta, expresiile generaliste le putem selecta utilizand diverse tool-uri SEO sau Adwords Keyword Tool actual Planner, ce reprezinta surse excelente de sugestii valoroase.


 

Un site care este afisat primul in cautarile Google se bucura si de mai multa incredere din partea potentialilor clienti, deorece acest motor de cautare are reguli foarte bine stabilite in ceea ce priveste afisarea rezultatelor si va face acest lucru in functie de calitatea site-ului.

Despre realizarea si importanta unui magazin online

Deoarece internetul face parte din viata noastra, tot mai multi tineri care doresc sa-si deschida o afacere se orienteaza catre un magazin online. Indiferent de profilul magazinului virtual, se poate vinde orice, de la produse alimentare, articole vestimentare, incaltaminte, accesorii pana la produse textile pentru casa, mobila, pare o afacere ce implica costuri nu foarte mari si are sanse destul de mari de reusita.

Realizarea unui magazin online este un prim pas in businessul virtual

Pentru realizarea magazinului online, primul pas ar fi infiintarea unei societati comerciale, fie ca este vorba de un S.R.L., o intreprindere familiala sau un P.F.A, pentru a fi totul in regula din punct de vedere legal. Urmeaza apoi alegerea numelui site-ului si rezervarea domeniului.

Urmatoarea etapa fundamentala in realizarea magazinului online este crearea lui propriu zisa. Sunt foarte multe firme care au ca profil de activitate crearea unui magazin virtual. Trebuie studiate foarte bine toate ofertele si ales pachetul de servicii potrivit nevoilor noilor antreprenori. O alta varianta putin mai ieftina ar fi deschiderea unui shop online pe o platforma ecommerce. In aceste conditii sunt necesare cateva cunostinte de web design si de programare.

Citeste si  Optimizare pentru motoarele de cautare. Tutorial SEO.

Optimizare si promovare

Dupa incheierea tuturor formalitatilor si realizarea acestuia, urmeaza promovarea si optimizarea magazinului virtual. Pentru a avea succes in afacere si a nu ajunge la faliment, site-ul trebuie sa fie facut cunoscut publicului tinta. Una din primele metode de promovare folosita de toti cei care detin o afacere online este reteaua de socializare Facebook. Acolo ei pot crea o pagina sau pot face un cont, promovandu-si foarte bine (si gratuit) produsele.

Tot pe Facebook se pot plati anunturi pentru a fi vizibile de cat mai multa lume. O alta varianta de promovare foarte importanta este apelarea la un specialist SEO care sa incerce sa urce site-ul cat mai sus in cautarile motoarelor de cautare. Deoarece cel mai folosit motor de cautare este Google, plata serviciilor catre Google AdWords este o investitie ce merita facuta si cu siguranta va avea rezultate garantate.

Tips &tricks pentru a putea avea un numar mai ridicat de vizitatori organici

Iata cateva idei pentru a avea un site sau un magazin virtual din zona de piese auto si moto mai bine optimizat pentru motoarele de cautare, pentru a putea obtine un volum mai mare de vizitatori targetati si mai multe afisari.


La ce se uita un potential client in magazinul online?

  • Este foarte important ca motoarele de cautare sa stie despre site-ul nostru si despre ceea ce contine acesta, de aceea este indicat ca in etichete precum TITLE sau META DESCRIPTION sa inseram cuvintele cheie principale targetate, pentru a putea aparea in cautari relevante dupa acele cuvinte.
  • Trebuie sa ne asiguram ca exista aceste cuvinte si expresii cheie in titlu, dar si in continutul paginii respective pentru care dorim sa crestem cu acea expresie. Ar trebui sa avem o densitate absolut naturala, care sa nu deranjeze cititorii, de cuvinte cheie undeva intre 2 si 5 la suta. Adica, mai concret, la fiecare 100 de cuvinte, ar trebui sa apara expresia noastra de doua pana la de cinci ori.

Cateva idei de marketing online pentru piese auto:

  • Este recomandat sa avem in pagina materiale informative diverse inclusiv imagini si multimedia, prezentari sau materiale video embeduite sau integrate in continut, pentru a creste relevanta si pentru a oferi vizitatorilor si cititorilor informatii detaliate si de calitate.
Citeste si  Ce sa NU faci in Site-ul tau pentru a NU fi Penalizat de Google Panda si cum iti Recuperezi Traficul Dupa o Penalizare Google?

Cum sa aduci trafic targetat catre magazinul tau de piese auto (sau orice tip de magazin):

  • Este indicat sa avem legaturi sau linkuri catre site-uri externe, dar acestea trebuie sa fie de calitate si cu mare autoritate in zona de interes legata de subiectul abordat in pagina. Trebuie sa ne asiguram ca legaturile au relevanta pentru utilizatori si nu sunt catre site-uri neprietenoase sau care apeleaza la diverse tehnici necurate de promovare, oferind un plus de valoare paginii noastre in acest mod.
  • Sunt unele elemente ce trebuiesc evitate, chiar daca tentatia este mare, precum pagini de tip doorway, care se adreseaza in exclusivitate robotilor motoarelor de cautare si nu utilizatorilor, fiind o metoda de a pacali pentru moment motoarele si care atrage penalizari indata ce un site concurent ii va da de stire.


Ecommerce SEO Tips:

  • Asigura-te ca paginile sunt incluse intr-un sitemap de tip XML si ca vor putea fi transmise catre motoare spre a fi indexate corespunzator. In general, motoarele au locatii precum Webmaster Tools de unde putem gestiona modul in care motoare precum Google, Yandex sau Bing indexeaza si citesc continutul site-ului nostru.

Cum arata o reclama pentru un magazin online de piese auto:

  • Trebuie ca site-ul nostru cu piese auto sa fie optimizat pentru mobil, in special avand in minte faptul ca in 2015 numarul celor care utilizeaza internetul de pe dispozitive mobile l-a depasit pe cel al utilizatorilor de desktop, fiind imperios necesar ca site-ul sa fie responsive sau sa avem un subdomeniu specisl si dedicat pentru mobile.

Utilizand aceste scurte dar concise idei, putem imbunatati ideea de SEO a paginilor pe care dorim sa le promovam si care vor creste in cautari pentru diverse expresii si care ne vor aduce trafic web relevant si targetat, precum si beneficii pe termen lung prin aceste pozitionari bune.

Sursa foto: Freepik

Va recomand si alte subiecte de interes:

– Optimizare site pentru mobil

– Despre afaceri si magazine care se muta in zona online

– Despre audit SEO onpage si analiza site-ului sau magazinului virtual

Realizati un Audit SEO Onpage Avansat pentru a ajuta la cresterea traficului organic si vanzarile cu acest tool de analiza si audit SEO pentru site-uri si magazine virtuale (Homepage si pagini interne)

Un script de site / o platforma CMS (administrabila) dedicata pieselor si componentelor auto este si aceasta:


Alte articole interesante:

Lasă un răspuns