Un tool SEO te va ajuta sa faci primul pas in implementarea unei strategii SEO

Tool analiza SEO onpage, audit optimizare site
Un tool SEO te va ajuta sa faci primul pas in implementarea unei strategii SEO
5 (100%) 6 votes

Strategia de atragere trafic organic prin optimizare (SEO) incepe de la analiza site-ului

Aceasta se poate realiza cu tool-uri SEO diverse si pot aduce aduc imbunatatirea site-ului. in conformitate cu recomandarile auditului si cu concluziile analizei SEO.

Tool analiza SEO onpage, audit optimizare site

Daca ai o afacere online si in 2018 vrei sa castige notorietate, serviciile si implementarile Search Engine Optimization (SEO 🙂 ) sunt calea cea mai sigura pentru a-ti creste traficul organic, din Google in special. Inainte de a incepe implementarea unei strategii de SEO trebuie, in mod evident, sa stii datele initiale si nivelul la care se situeaza site-ul din acest punct de vedere. Poti obtine datele acestea cu ajutorul unui TOOL SEO.

Tehnicile de optimizare pentru motoarele de cautare sunt variate si depind si de investitiile pe care esti dispus sa le faci. Chiar daca ai un buget mai mic sau unul indestulator, totul incepe printr-un audit, facut cu ajutorul unui tool SEO.

Auditul SEO este etapa de inceput. In cadrul auditarii, specialistii SEO vor analiza cu atentie site-ul tau, incepand de la aspect si continut si terminand cu informatiile pe care le expui in fiecare pagina. Pentru a afla date tehnice despre site si pentru ca ele sa fie precise, se vor folosi de un tool SEO.

VERIFICATI ACUM GRATUIT OPTIMIZAREA SITE-ULUI DVS. CU TOOL-UL SEO EMRZONE!

De ce sa vrei sa ai un site optimizat pentru motoarele de cautare?

 

STATISTICI SEO & GOOGLE

–          93% din experientele online incep cu un motor de cautare.

–          80% din interogarile de cautare de pe Internet se efectueaza prin Google.

–          44% din cumparaturile pe Internet incep prin utilizarea unui motor de cautare.

–          59% din utilizatori folosesc Google lunar pentru a gasi un business local.

–          Leadurile SEO au o rata de conversie de 14.6%, in timp ce leadurile outbound (direct mail sau publicitate print) au o rata de 1.7%.

–          70% din utilizatori dau click pe rezultate organice si restul pe anunturile din cautari

–          70% din utilizatori nu trec de prima pagina din cautari.

–          Cautarea in motoare este o sursa importanta pentru site-urile de content, aducand cu pana la 300% mai mult trafic decat alte surse, precum social-media.

–          Peste 39 dintre cumparatori ajung in magazinele virtuale din cautarile in motoare.

–          Companiile ce folosesc un blog au cu 55% mai mult traffic.

–          Google Images are 1 miliard de vizite pe zi.

–          In 2014 industria creata in jurul cautarilor depasea 16 miliarde de dolari.

Surse si resurse:

Citeste si  Ai un business online? Vei avea nevoie de serviciile unor specialisti SEO

Cum functioneaza un tool SEO

Un tool SEO are un camp pentru introducerea url-ului site-ului. Odata introdus, el analizeaza toti factorii importanti pentru Google.  Cu ajutorul unui tool SEO poti afla cum este indexat site-ul, cum este vazut in social media si care este activitatea pe conturile de social media – Facebook, Google+, LinkedIN, dar si informatii tehnice precum viteza de incarcare a paginilor, erori de pe pagini, metrici si meta tags.


 

Cu un tool SEO poti afla intr-un timp care devine din ce in ce mai scurt – secunde, zeci de secunde sau poate minute in unele cazuri – aceste informatii, simplu si usor de inteles daca esti familiarizat intr-o mica masura cu termenii SEO. In plus, dupa fiecare valoare sau data afisata, exista si recomandari de imbunatatire a lor, astfel incat stii exact ce inseamna datele respective si daca ele sunt pozitive sau daca este mult loc de crestere.


 

Chiar daca nu esti specialist in domeniul SEO, poti utiliza un tool pentru a afla cum sta site-ul tau din acest punct de vedere. Mai departe insa, pentru a imbunatati parametrii SEO va trebui fie sa incepi si sa incerci implementarile sugerate in concluziile auditului, fie sa apelezi la serviciile unei echipe de specialisti din cadrul unei agentii SEO care va rezolva problemele semnalate la audit. Sau – de ce nu – un freelancer!


 

Alte tool-uri interesante si utile de analiza SEO onpage:

Citeste si  Promovare si optimizare: Sfaturi pentru folosirea tehnicilor de SEO offpage

Analiza (radiografia) site-ului nostru ne spune ce trebuie sa imbunatatim sau sa implementam pentru a ajuta la cresterea traficului

Pentru a afla aceste informatii, poti apela la o echipa de specialisti din domeniu care sa faca un audit site-ului sau poti sa incerci chiar tu sa faci asta folosind un tool de auditare SEO.

Chiar daca esti familiarizat sau nu cu termenii SEO, tool-ul de auditare SEO iti poate furniza informatii pretioase legate de indexare, viteza de incarcare si metrici. Exista tool-uri de auditare SEO intuitive si usor de folosit chiar si de persoanele care nu au cunostinte foarte multe in acest domeniu. Folosind un astfel de instrument iti vei putea da seama usor ce procent din buget trebuie sa aloci pentru a contracta o agentie SEO sau ce solutii ai la dispozitie pentru a imbunatati site-ul singur.

Pentru rezultate mai bune solicita un audit complex unor profesionisti

Chiar daca ai folosit un tool de auditare SEO, informatiile pe care ti le furnizeaza acesta, desi vitale, sunt cele de baza. Pentru un audit complex, in care se analizeaza in profunzime fiecare aspect al site-ului si al optimizarii lui, acest tool nu este suficient. Va fi nevoie sa soliciti un audit complex unei agentii SEO, pe care ulterior sa o contractezi.

Informatiile furnizate de un tool de auditare SEO, desi absolut necesare, nu sunt suficiente pentru o analiza corecta, tocmai de aceea va fi nevoie si de contractarea unei echipe de specialisti SEO.

In vreme de folosirea unui tool de auditare SEO este de multe ori gratuita, un tool care furnineaza informatii mai complexe poate fi folosit contra-cost. La randul lui, un audit complex facut de profesionisti este si el realiza contra-cost.

Citeste si  Vrei sa stii asta daca ai o afacere online - Un nou concept de optimizare pentru afaceri si magazine online pentru 2017

Daca obiectivul pentru afacerea ta online este cresterea traficului organic (din Google) cea mai sigura solutie este sa apelezi la servicii SEO. Inainte sa arunci un ochi peste ofertele agentiilor SEO, poti insa sa folosesti un tool de auditare SEO care iti va oferi informatii de baza, precum si cateva sfaturi.

Summary
software image
Author Rating
1star1star1star1star1star
Aggregate Rating
5 based on 4 votes
Software Name
Tool Analiza SEO Onpage
Operating System
Window, Linux
Software Category
Aplicatie online
Price
RON 0
Landing Page

Alte articole interesante:

Lasă un răspuns